Tiedote

Ruokakoulun ilmoittautuminen alkaa 1.3.2021. Vuoden teema on lähiruoka. TLöydät tiedotteen artikkelimuotoisena löydät Ajankohtaista-sivulta.

Medialle

Ruokakouluun liittyvät yhteydenotot: kasvatuspäällikkä Marika Sarha, marika.sarha@4h.fi tai +358 44 783 0302

Ruokakoulun logo

Ruokakoulu – Matskolan -hankkeen logoja käytetään hanketta koskevassa viestinnässä.

Lataa logot Suomen 4H-liiton kuvapankista.

Toimittajavierailu Ruokakoulussa

Toimittajat ovat tervetulleita vierailemaan kaikissa ruokakouluissa. Vierailusta sovitaan etukäteen ruokakoulun vastuuohjaajan kanssa. Ruokakoulut vastuuohjaajien yhteystietoineen löytyvät kohdasta Ilmoittaudu.

Vierailun aikana toimittajalla on mahdollisuus seurata ruokakoulun iloista ohjelmaa sekä haastatella osallistujia ja ohjaajia. Myös maatilavierailulle ja perhepäivällisellle voi päästä mukaan.

Kuvia Ruokakouluista

Ruokakoulun kuvia löydät Suomen 4H-liiton 4H:n kuvapankista.